Jump to content

Edit History

Goodspeed

Goodspeed

Her i Bergen/Nordhordlandstraktene, så prøver jeg å sette mellom 15 og 20 meter, etter tips fra lokale og uten å ha noe mer faglig begrunnelse for akkurat den dybden. Når vi har satt teiner på lenger nord rundt Ålesund, har vi prøvd oss på litt mer dypt vann når det er senvinter/vår da dette har blitt anbefalt (typisk rundt 70 meter). Sistnevnte har vi hatt bare sånn passe hell med.:rolleyes:

Goodspeed

Goodspeed

Her i Bergen/Nordhordlandstraktene, så prøver jeg å sette mellom 15 og 20 meter, etter tips fra lokale og uten å ha noe mer faglig begrunnelse for akkurat den dybden. Når vi har satt teiner på lenger nord rundt Ålesund, har vi prøvd oss på litt mer dypt vann når det er senvinter/vår da dette har blitt anbefalt (typisk rundt 70 meter). Sistnevnte har vi hatt bare sånn passé hell med.:rolleyes:

Goodspeed

Goodspeed

Her i Bergen/Nordhordlandstraktene, så prøver jeg å sette mellom 15 og 20 meter, etter tips fra locale og uten å ha noe mer faglig begrunnelse for akkurat den dybden. Når vi har satt teiner på lenger nord rundt Ålesund, har vi prøvd oss på litt mer dypt vann når det er senvinter/vår da dette har blitt anbefalt (typisk rundt 70 meter). Sistnevnte har vi hatt bare sånn passé hell med.:rolleyes:

• Create New...