DP16 Startet 29.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2017 Hei, har kjøpt meg en Winrace MK1 med en 2000 modell Yamaha 9.9, og vil gjerne ha denne opp i 15hk. Har sett rundt på mekanismen og spjellet åpner seg ikke fullt når jeg tar bånn gnu på kontrollboksen. Jeg kan skru opp den skruen på den gullknotten som det staget går igjennom og dytte gullknotten lengere bak og skru igjen slik at spjellet åpner seg fullt når jeg tar bånn gnu, men da får jeg veldig høy tomgang, og den vil ikke i gir. Så lurte på om en måte jeg kan fikse dette på, at jeg får åpnet spjellet fullt men også at dette ikke har noe effekt på tomgangen. Er dette justering på motoren eller kontrollboksen? Takker for svar. Bånn gass på kontrollboks Bånn gass på kontrollboks. Lille bøyen til venstre for tomgangskruen skal treffe den Her dyttet jeg ned på et punkt slik at spjellet åpner seg fullt Bak denne 9mm bolten så skulle det vært en splint som stoppet ett eller annet som folk tar vekk så spjellet åpner seg fullt, men det gjør ennå ikke dette selvom den er fjernet. Her hvor bildet er fokusert kan du se at denne stopper mot bunnen. Sitér dette innlegget Link to post
DP16 Svart 29.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2017 Og forresten, hvor kan jeg kjøpe denne isolasjonen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.