Jump to content

Edit History

Krimart

Krimart

Kjenner meg ikke igjen i Littmilds beskrivelse, har fått mye god service i Kragerø. Men hvis man ikke vil ligge i gjestehavn er det ikke så rart at det ikke er all verdens med plass i en av de største pressområdene mht båtplass i Juli.

Hverken Stabbestad eller Valle er spesielt interessante etter min menig. Kommeriselle plasser med liten interesse ut over serveringssted/butikk. Kragerø by er jo flott uansett, ellers er Jomfruland verdt er besøk, samt mange av de fine naturhavnene, som feks Skratta eller Skutevikkilen. 

Krimart

Krimart

Kjenner meg ikke igjen i Littmilds beskrivelse, har fått

mye god service i Kragerø. Men hvis man ikke vil ligge i gjestehavn er det ikke så rart at det ikke er all verdens med plass i en av de største pressområdene mht båtplass i Juli.

Hverken Stabbestad eller Valle er spesielt interessante etter min menig. Kommeriselle plasser med liten interesse ut over serveringssted/butikk. Kragerø by er jo flott uansett, ellers er Jomfruland verdt er besøk, samt mange av de fine naturhavnene, som feks Skratta eller Skutevikkilen. 

Krimart

Krimart

Kjenner meg ikke igjen i Littmilds beskrivelse, har fått

mye god service i Kragerø. Men hvus man ikke vil ligge i gjestehavn

er det ikke så rart at det ikke er all

verdens med plass i en av de største pressonrådene mht

båtplass i Juli.

Hverken Stabbestad eller Valle er spesielt interessante etter min menig. Kommeriselle plasser med

liten interesse ut over serveringssted/butikk. Kragerø by er jo flott uansett, ellers er Jomfruland verdt er besøk, samt mange av de fine naturhavnene, som feks Skratta eller Skutevikkilen. 

• Create New...