Jump to content

Edit History

Kenneth 81

Kenneth 81

Produsentene er håpløst dårlig på å oppgi alle tekniske data dessverre. Jeg anntar at målingene er fra senter av domen (ingen grunn til at det skulle være noe annet).

Vill guestimering så vil jeg si at presisjonen i rekkevidde sannsynligvis er bedre enn 1 meter, men må sette meg ned å forske og regne litt for å si noe helt sikkert.

Kenneth 81

Kenneth 81

Jeg regner med at målepunktet er fra senter av domen. Produsentene er dårlige på å oppgi tekniske data, men vil anta mellom 20 og 40 meter på max range og kanskje så bra som 1-5 merer på minste range.  Grovt guesstimert. :smiley: (Muligens nærmere 5)

Presisjonen i avstand på denne typen radar((CW) mener jeg å huske av hvor fort den stepper igjennom sendefrekvensene om jeg ikke tar feil.

Kenneth 81

Kenneth 81

Jeg regner med at målepunktet er fra senter av domen. Produsentene er dårlige på å oppgi tekniske data, men vil anta mellom 20 og 40 meter på max range og kanskje så bra som 1-5 merer på minste range.  Grovt guesstimert. :smiley: (Muligens nærmere 5)

Presisjonen i avstand på denne typen radar((CW) mener jeg å huske av hvor fort den stepper igjennom sendefrekvensene om jeg ikke tar feil.

Kenneth 81

Kenneth 81

Jeg regner med at målepunktet er fra senter av domen. Produsentene er dårlige på å oppgi tekniske data, men vil anta mellom 20 og 40 meter på max range og kanskje så bra som 1-2 merer på minste range. Grovt guesstimert. :smiley:

• Create New...