Sylvester Startet 1.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2017 Røyk en drivreim hos meg i dag, er det noen som har/har hatt Sealine f37, lurer på hvordan dere kommer til for å bytte, jeg kommer ikke mellom motorene til framsiden av motorene med min kropp, enda jeg er som en strek Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Sylvester Svart 1.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2017 Må legge til, det er med akslinger. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
dieselfan Svart 1.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2017 Er det KAMD 300 du mener ? Hvorfor ikke oppgi nok info til å ane hva du har ? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 1.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2017 Er det kompressor reima som må skiftes.Reimene på kad motorene bør strammes med moment.Er det reima til vannpumpa som må skiftes,må alle reimene av.denne reima må også strammes med oppgitt moment Er det trangt er det vel bare godvilje og følsomme fingre som skal til Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 2.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2017 Spørsmålet var til noen med samme båt, det er jo relativt god plass på fremsiden av motorene, men tilgangen dit kan jeg ikke finne, bare ca.20 cm. åpning mellom motorene. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Jori Svart 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 De som har svart deg er kunnskapsrike karer. Hvis ikke de helt oppfatter hva du mener vil vi andre også slite. Hva med ett par bilder, eller link til bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 For å få skikkelig tilkomst på sb side må benkene ut mulig med ryggstøtte, dette for å få vekk dørken.Bb motor er sikkert enklere.Lenge siden jeg var med å demontere benken,meiner den er skrudd mellom putene i ryggstøtte. Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 3.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 Takk for tilbakemeldinger, sjekket litt i går, tror jeg prøver med et stort speil og lange armer, tror det skal gå uten for mye og demontering. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Sylvester Svart 4.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Da var reimen på plass, var litt trening å montere når jeg bare kunne se i speilet, bevegelsene ble motsatt av hva de skulle. Kompressor og generator reim måtta av som du sa Jakob T + et reimhjul. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.