selfa22 Startet 2.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2017 har en yanmar 3gm30f, som jeg ikke får maks turtall på, går fint 3600omd i fri. men setter jeg den i gir, og gir full gass,klarer den kun 2000omd. også synes jeg motoren rister ganske mye, fra side til side. kan det være at motorlabbene er defekt? og at jeg pga dette ikke får opp maks turtall? jeg synes at motoren vugger lett på motorlabbene. hvordan skal dette være? Sitér dette innlegget Link to post
Kyrholmen Svart 2.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2017 Hva du oppnår av turtall og mulig slitne motorlabber har ingenting med hverandre å gjøre. Hvilken båt er det, hvilket turtall har du oppnådd under seilas før og er det mye groe på skroget /propellen ? Sitér dette innlegget Link to post
selfa22 Svart 3.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 ingen groe på skrog og propell. før så har motor klart maxs turtall(3600) nå klarer den bare 2000. og motoren rister ganske mye på motorlabbene. dette er en hortensnekke 21 fot Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.