Mr_Bris Startet 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2017 (redigert) Noen med samme problem? Har en Nor-dan 780 med en mercruiser cummins diesel 2.8ES 200. Sliter med soting ved litt tung belastning, spesielt før jeg legger den opp i plan. Soter såpass at det man ser det det legger seg på badeplattformen bak, og skroget rundt. Har jeg kalesjen oppe bak, så ser jeg det på putene også. Redigert 3.Juli.2017 av Nor-Dan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 (redigert) Sjekke ladetrykket er enkel og billig om du har en måler eller manometer Dysene kan vel også være synderen men dyrere og vanskeligere å gjøre selv. Tette filter kan gi redusert effekt og dermed høy belastning som igjen gir soting... Redigert 3.Juli.2017 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Terna 10 Svart 9.September.2023 Link til dette innlegget Svart 9.September.2023 Hei Tette filter, tenker du da på dieselfilter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.