Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Ære være dere for det Windy37GM selv om jeg ikke så dere  ?

Til Kjetil1 vil jeg si: 

I Strømstad som i mange andre havner så er etterspørselen vesentlig større enn tilbudet i ferietiden. Det innebærer at flere båter må dele på longsideplassene. Selv om du har betalt havneavgift så "eier" du ikke disse bryggemetrene. Jeg synes det er trist å se at båter som søker havn når kulingen herjer blir vist en kald skulder av enkelte "folk i båt". Ta dere en tur til Skagen i sesongen og lær. Der pakker man både 10 og 15 båter utenpå hverandre for at alle skal få plass. At man ikke alltid får "ønskenaboen" ved siden av seg får så være, som regel er båtfolk hyggelige folk..

Lazyjack

Lazyjack

Ære være dere for det Windy37GM selv om jeg ikke så dere  ?

Til Kjetil1 vil jeg si: 

I Strømstad som i mange andre havner så er etterspørselen vesentlig større enn tilbudet i ferietiden. Det innebærer at flere båter må dele på longsideplassene. Selv om du har betalt havneavgift så "eier" du ikke disse bryggemetrene. Jeg synes det er trist å se at båter som søker havn når kulingen herjer blir vist en kald skulder av enkelte "folk i båt". Ta dere en tur til Skagen i sesongen og lær. Der pakker man både 10 og 15 båter utenpå hverandre for at alle skal få plass.

• Create New...