pipe Svart 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Selv om man venter på en vennebåt når man ligger longside så ser jeg ikke problemet med om at det kommer en annen å legger seg på utsiden av meg. Jeg informerer vedkomende at vi blir en båt til men at det er bare å legge seg til. Som regel sitter vi alle i en av båtene og vil man hjem til seg for å hente noe eller å dritte blir det skjeldent over 3.5m lenger i luftlinje å gå. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 5.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2017 ohm skrev for 18 timer siden: Nå er jeg sikkert litt treig, men jeg forstår fortsatt ikke helt.. Har du betalt havneverten for å jage bort (avvise) de som vil legge seg utenpå? Hvilken havn er dette? Strømstad. Har krysset fjorden og snakket med de på havnekontoret om dette og det var OK og fikk positivt svar begge ganger. En gang spurte de om hvor lenge det var før nestemann kom. Nei betalte ikke noe ekstra for dette. Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 5.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2017 (redigert) Man kan da reservere plass på mange steder . F.eks via Dockspot.com Redigert 5.Juli.2017 av Viking28-79 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 5.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2017 Framtia skrev On 7/4/2017 at 13.33: Var på Oscarsborg forrige helg, og der lå det en seilbåt longside med jolla på siden. Skjønner ikke at folk ikke skjønner egoismen i dette. De er jo bare høflige. Drar jolla ut på siden for å ikke ta opp så mye plass longside! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.