blue moon Startet 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2017 Det er to slike hull i undervannshuset på min motor, siden det er et på hver side i lik posisjon regner jeg med de skal være der. Oppdaget at det har rent litt olje fra det ene da motoren har overnattet i kjellern siden jeg tok den opp i fjor. Er det ett dårlig tegn eller normalt? Kan jeg bare bytte girolje og tut og kjør? Motoren er en 06 modell som har fungert topp og fått bra med kjærlighet. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
blue moon Svart 4.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Norges mest populære totakter og ingen tips Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Trønderbygger Svart 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Kan være totakt's olje som ikke er forbrent fra kjølekanal/eksos'n ? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Har ikke direkte erfaring fra din motor men trolig er hullene drenering for stammen først og fremst for å hindre frostsprengning. Oljen kan komme fra drivaksel simring eller som Trønderbygger nevner Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.