thomasd Startet 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2017 Tenkte ha noen ekstra 10-litere med bensin til jolla, men hvor lagre dem i båten? Motorrommet ville jo vært fint, men må man være redd for brann-/eksplosjonsfare? Dårlig med mekanisk utlufting p.t, og bensindamp legger seg jo uansett i bunnen. Mvh Thomas Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Jeg ville ikke ha gjort det... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Jakob T Svart 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Lagrer bensin i kjettingkassen i baugen, det er det drenering. Enkelt å lage fester for kanner Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Jeg ville heller ikke gjort det..... Det kan være en potensiell bombe. Finn heller en plass hvor evt bensingass blir ventilert bort. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2017 ville jeg ikke ha gjort. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 5.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2017 - Nei, hald bensinen på utsida av båten.. Prøv kjettingkassar, badeplatform osv. Helst ikkje i direkte sollys heller. Sitér dette innlegget Link to post
thomasd Svart 7.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Høres ut som unison tilbakemelding - da får jeg finne en plass utenfor motorrommet! Takker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.