Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Koblet også opp i dag, og min dongle blinket også. Blinkene betyr at den trenger en firmware oppdatering. Koble den til telefon eller PAD og bruk app'en. Min hentet oppdateringer på nettet både for dongle og selve monitoren og oppdaterte automatisk. Alt fungerer utmerket nå. 

Editert.

Så et lite tips. Forandre PIN-koden fra 000000 til noe annet. Jeg satt og holdt på og fikk opp 2 monitorer med forskjellige visninger. Gikk lang tid før jeg skjønte at det var en annen båt i nærheten som også hadde samme monitor med standard pinkode :) PIN-koden forandrer du på iconet oppe i høyre hjørne etter at du er inne i appen. 

Kjellg

Kjellg

Koblet også opp i dag, og min dongle blinket også. Blinkene betyr at den trenger en firmware oppdatering. Koble den til telefon eller PAD og bruk app'en. Min hentet oppdateringer på nettet både for dongle og selve monitoren og oppdaterte automatisk. Alt fungerer utmerket nå. 

Kjellg

Kjellg

Koblet også opp i dag om min dongle blinket også. Blinkene betyr at den trenger en firmware oppdatering. Koble den til telefon eller PAD og bruk app'en. Min hentet oppdateringer på nettet både for dongle og selve monitoren og oppdaterte automatisk. Alt fungerer utmerket nå. 

Kjellg

Kjellg

Koblet også opp i dag om min dongle blinket også. Blinkene betyr at den trenger en firmware oppdatering. Koble den til telefon eller PAD og bruk app'en. Min hentet oppdateringer på nettet både for dongle og selve monitoren og fungerer utmerket nå. 

• Create New...