Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Komodo skrev for 3 timer siden:

He he,  men da har jo monitoren kommet til nytte ?

Joda det har den. Men etter feilsøking så fant jeg ut hva det var og egentlig så viste jeg vel det.. Var Raymarine Hs5 og nmea2000 bussen som trakk litt. I tillegg så trakk jaggu quantum antenna også noen mA selv om den var slått av. Men det jeg oppdaget var at jeg fysisk måtte skru antenna av etter å ha brukt den. Har hele tiden trodd at om jeg skrudde av plotteren så skrudde jeg av antenna også, men slik var det altså ikke. Meldinga på plotteren når jeg skrur den av, sier at det affiserer antenna også, men det var altså ikke helt riktig. Men uansett så er det veldig greit å lære seg dette, og ikke minst kjenne systemet sitt :) Mulig jeg setter alt av nav utstyr på egen bryter, kanskje...

Kjellg

Kjellg

Komodo skrev for 3 timer siden:

He he,  men da har jo monitoren kommet til nytte ?

Joda det har den. Men etter feilsøking så fant jeg ut hva det var og egentlig så viste jeg vel det.. Var Raymarine Hs5 og nmea2000 bussen som trakk litt. I tillegg så trakk jaggu quantum antenna også noen mA selv om den var slått av. Men det jeg oppdaget var at jeg fysisk måtte skru antenna av etter å ha brukt den. Har hele tiden trodd at om jeg skrudde av plotteren så skrudde jeg av antenna også, men slik var det altså ikke. Men uansett så er det veldig greit å lære seg dette, og ikke minst kjenne systemet sitt :) Mulig jeg setter alt av nav utstyr på egen bryter, kanskje...

• Create New...