Jump to content

Edit History

Ida Marie III

Ida Marie III

Vi gikk Mosell, der er det sluser, og bortimot ingen strøm, du sparer drivstoff på det..

I Rhinen gikk der formidabelt med diesel, hadde opp i 6 knop strøm i mot, husk på Rhinen er der spesiell trafikk avvikling ...

Nedgående lektere setter opp en blå plate med blinkende lys i, da blir trafikken venstre kjøring...

Nedgående trafikk har forkjørsrett, og bestemmer hvilken side du skal passere de på, dette er viktig å følge med på..

Ang toalett, regner jeg med de har det i marinaene, vi hadde alt om bord..

Noen steder må du ligge uten at det er havn, lange strekk, og fartsbegrensning, der får du vel bare labbe på land å gjør fra deg..

Du skal jo også ned til der kanalene begynner, i Lübeck..mye havgåing fra Norge og ned til start streken...i liten båt...

Står en del på blogge min fra den gang

kaj-h.blogspot.com

eller

Ida Marie III Touring Europe

Ida Marie III

Ida Marie III

Vi gikk Mosell, der er det sluser, og bortimot ingen strøm, du sparer drivstoff på det..

I Rhinen gikk der formidabelt med diesel, hadde opp i 6 knop strøm i mot, husk på Rhinen er der spesiell trafikk avvikling ...

Nedgående lektere setter opp en blå plate med blinkende lys i, da blir trafikken venstre kjøring...

Nedgående trafikk har forkjørsrett, og bestemmer hvilken side du skal passere de på, dette er viktig å følge med på..

Noen steder må du ligge uten at det er havn, lange strekk, og fartsbegrensning, der får du vel bare labbe på land å gjør fra deg..

kaj-h.blogspot.com

eller

Ida Marie III

Ida Marie III

I Rhinen gikk der formidabelt med diesel, hadde opp i 6 knop strøm i mot, husk på Rhinen er der spesiell trafikk ...

kaj-h.blogspot.com

eller

• Create New...