Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Jeg har vondt for å se at en praktisk del på et båtførerbevis skal gjøre båtførere bedre på å legge til hvis vedkomende har ført båt før.
Erfaring trumfer noen få timers opplæring der legge til blir en liten del av det hele så dette tiltaket vil bare hjelpe helt grønne kandidater
Har selv akkurat tatt lappen på henger og kan med hånden på hjerte medele at det var bortkastede penger og tid hvis formålet var å bli en bedre fører
Sikkert nyttig for de som ikke har kjørt med henger før eller kjørt ekstremt lite mens alle men litt erfaring og sund fornuft i lastesikkring kunne med fordel ha brukt tiden sin på noe annet.
Omtrent slik var det når jeg tok lappen i sin tid også
6 timer brukte jeg og god til å kjøre bil ble jeg ikke før jeg fikk erfaring

pipe

pipe

Jeg har vondt for å se at en praktisk del på et båtførerbevis skal gjøre båtførere bedre på å legge til hvis vedkomende har ført båt før.
Erfaring trumfer noen få timers opplæring så dette tiltaket vil bare hjelpe helt grønne førere.
Har selv akkurat tatt lappen på henger og kan med hånden på hjerte medele at det var bortkastede penger og tid hvis formålet var å bli en bedre teknisk fører.
Sikkert nyttig for de som ikke har kjørt med henger før eller kjørt ekstremt lite mens alle men litt erfaring og sund fornuft i lastesikkring kunne med fordel ha brukt tiden sin på noe annet.
Omtrent slik var det når jeg tok lappen i sin tid også
6 timer brukte jeg og god til å kjøre bil ble jeg ikke før man fikk erfaring

• Create New...