Snusmumrikken Startet 6.Juli.2017 Del på Facebook Startet 6.Juli.2017 Hei! Har ikke funnet et godt svar på dette enda, men motoren min (som forøvrig har kun gått ca 180 timer og aldri har vært på verksted annet enn 1 service AFAIK) sviver nydelig, men er nysgjerrig på dette med EMM oppdateringer, er det vits i å betale 600,- for å oppdatere softwaren til EMMen? Vil jeg oppleve en raskere motor, drikker mindre bensin, mer holdbar etc? Er det noen viktige "bugs" i softwaren som har blitt ordnet i senere utgaver? Spør da jeg er HELT ny i E-TEC gamet. :-) Motoren ser ikke ut til å ha gått altfor mye, og kan anses som i god stand mtp alder? Noen bilder av motoren. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Snusmumrikken Svart 7.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2017 Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig på 75/90 modellen(e) da de hadde ikke hatt noen særlige oppdateringer. :-) Snakket med mitt lokale verksted, sjøsport. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.