Jump to content

Edit History

Joltus

Joltus

Ida Marie III skrev for 21 timer siden:

Klart dette er juks og urent spill med denne undersøkelsen..

Avstemmingen her på BP viser jo det helt klart,  nesten 90 % er for loven slik den er nå...

Her er det båtfolk som svarer, på fake news undersøkelsen er det vel i beste fall indremisjonen og " politisk korrekte " som blir spurt..

Ja, vist det i det hele tatt er noen som er blitt spurt ... media er full av løgn og usannheter, alt med en agenda...

quantumduck skrev 16 minutes ago:

Men hvem er det som sier at TNS Gallup bevisst har manipulert undersøkelsen da?

Til det under har eg igrunn ikke tatt noen stilling til her i tråden. Da eg klarer meg fint uten. Noen her inne hevder jo at 0,8 i promille er null stress som båtfører. Det vet eg lite om.

quantumduck skrev 16 minutes ago:

som det alltid blir påpekt når dette er tema: Er det promille blant båtførerne som er det egentlige problemet her? Folk som drukner, drukner ofte fra land. Havner du i sjøen er det dumt å ha promille, enten du selv eller andre førte båten i forkant (joda, edru båtfører reduserer utvilsomt risikoen). Hvorfor skal det f.eks. være vest-påbud for passasjerer i åpne småbåter, men ikke promillegrense? Fordi du uansett flyter med vest? Tja ... ikke vet jeg ... men jeg er litt usikker på om akkurat 0,2-grense for førere av absolutt alle fritidsbåttyper egentlig er det rette stedet å ta fatt.

Joltus

Joltus

Ida Marie III skrev for 21 timer siden:

Klart dette er juks og urent spill med denne undersøkelsen..

Avstemmingen her på BP viser jo det helt klart,  nesten 90 % er for loven slik den er nå...

Her er det båtfolk som svarer, på fake news undersøkelsen er det vel i beste fall indremisjonen og " politisk korrekte " som blir spurt..

Ja, vist det i det hele tatt er noen som er blitt spurt ... media er full av løgn og usannheter, alt med en agenda...

quantumduck skrev 15 minutes ago:

Men hvem er det som sier at TNS Gallup bevisst har manipulert undersøkelsen da?

• Create New...