Jump to content

Edit History

Joltus

Joltus

quantumduck skrev for 1 time siden:

Ikke båtførere som er spurt likevel?

Nå har eg sagt følgende flere ganger. Fint om du leser det eg skriver istedetfor å lete etter feil:

De har spurt generelt. Da har de fått svar at 67% mener 0 alkoholenheter i forbindelse med føring av båt.

Så har eg vist deg en link der de tydeligvis sorterer ut båtførere i denne undersøkelsen siden de skriver: 1/5 båtførere synes det er greit å innta alkohol i forbindelse med at de fører en båt.

Evt så har de spurt: Har du/eier du/ har du tilgang, for så å se på hvordan denne gruppen svarer. Noe som jo er den vanlige måten å spørre på. Man setter sammen svarene. Båtfører? Jess. Alkohols mens du fører båt? Yes... 1/5.... 

Ok?

Joltus

Joltus

quantumduck skrev 1 time siden:

Ikke båtførere som er spurt likevel?

Nå har eg sagt følgende flere ganger. Fint om du leser det eg skriver istedetfor å lete etter feil:

De har spurt generelt. Da har de fått svar at 67% mener 0 alkoholenheter i forbindelse med føring av båt.

Så har eg vist deg en link der de tydeligvis sortert ut båtførere siden de skriver: 1/5 båtførere synes det er greit å innta alkohol i forbindelse med at de fører en båt.

Evt så har de spurt: Har du/eier du/ har du tilgang, for så å se på hvordan denne gruppen svarer. Noe som jo er den vanlige måten å spørre på. Man setter sammen svarene. Båtfører? Jess. Alkohols mens du fører båt? Yes... 1/5.... 

Ok?

• Create New...