Jump to content

Edit History

TorgeirH

TorgeirH

quantumduck skrev 1 time siden:

Differensiering, slik det praktiseres i dag i regelverket, medfører ingen slike individuelle justeringer. Hvorfor skulle det være nødvendig å innføre det, dersom man f.eks. skulle differensiere promillegrensene? Når man ikke trenger noen individuell kalibrering av dagens ene promillegrense ser jeg ingen som helst grunn til at man skulle trenge det om man differensierte og innførte ulik grense for f.eks. planende og deplasementsskrog. 

 

Det jeg skrev var vel et dårlig formulert svar på dieselfans:

At man kan ha svekket det ene og det andre, og at noen forsøkspersoner viser å ha osv er for meg fantastisk lite relevant og hvem som helst fjott kan vel konstruere slike scenarier uten at det egentlig er særlig verdifullt eller gir noe fullstendig bilde.

 

Det er vel ingen tvil at man ved 0,8 promille er redusert i forhold til 0,2 promille. Nedsatte evner ved alkoholpåvirkning er ikke en søkt problemstilling som rammer noen forsøkspersoner i et laboratorium, det er 100% sikkert og det øker ved økt promille. Det rammer meg, dieselfan, Kongen, og Putin. Ja, muligens i noe ulik grad men vi får likefullt redusert våre evner som båtførere.

 

Differensiering er et mulig virkemiddel, og som vi alle vet, gikk jo flytevestpåbudet igjennom uten noen som helst motstand eller negative ytringer (Litt ironi der på tampen, der altså)

 

TorgeirH

TorgeirH

quantumduck skrev 1 time siden:

Differensiering, slik det praktiseres i dag i regelverket, medfører ingen slike individuelle justeringer. Hvorfor skulle det være nødvendig å innføre det, dersom man f.eks. skulle differensiere promillegrensene? Når man ikke trenger noen individuell kalibrering av dagens ene promillegrense ser jeg ingen som helst grunn til at man skulle trenge det om man differensierte og innførte ulik grense for f.eks. planende og deplasementsskrog. 

 

Det jeg skrev var vel et dårlig formulert svar på dieselfans:

At man kan ha svekket det ene og det andre, og at noen forsøkspersoner viser å ha osv er for meg fantastisk lite relevant og hvem som helst fjott kan vel konstruere slike scenarier uten at det egentlig er særlig verdifullt eller gir noe fullstendig bilde.

 

Det er vel ingen tvil at man ved 0,8 promille er redusert i forhold til 0,2 promille. Nedsatte evner ved alkoholpåvirkning er ikke en søkt problemstilling som rammer noen forsøkspersoner i et laboratorium, det er 100% sikkert og det øker ved økt promille. Det rammer meg, dieselfan, Kongen, og Putin. Ja, muligens i noe ulik grad men da får vi redusert våre evner som båtførere.

 

Differensiering er et mulig virkemiddel, og som vi alle vet, gikk jo flytevestpåbudet igjennom uten noen som helst motstand eller negative ytringer (Litt ironi der på tampen, der altså)

 

TorgeirH

TorgeirH

quantumduck skrev 1 time siden:

Differensiering, slik det praktiseres i dag i regelverket, medfører ingen slike individuelle justeringer. Hvorfor skulle det være nødvendig å innføre det, dersom man f.eks. skulle differensiere promillegrensene? Når man ikke trenger noen individuell kalibrering av dagens ene promillegrense ser jeg ingen som helst grunn til at man skulle trenge det om man differensierte og innførte ulik grense for f.eks. planende og deplasementsskrog. 

 

Det jeg skrev var vel et dårlig formulert svar på dieselfans:

At man kan ha svekket det ene og det andre, og at noen forsøkspersoner viser å ha osv er for meg fantastisk lite relevant og hvem som helst fjott kan vel konstruere slike scenarier uten at det egentlig er særlig verdifullt eller gir noe fullstendig bilde.

 

Det er vel ingen tvil at man ved 0,8 promille er redusert i forhold til 0,2 promille. Nedsatte evner ved alkoholpåvirkning er ikke en søkt problemstilling som rammer noen forsøkspersoner i et laboratorium, det er 100% sikkert og det øker ved økt promille. Det rammer meg, dieselfan, Kongen, og Putin. Og da får vi redusert våre evner som båtførere.

 

Differensiering er et mulig virkemiddel, og som vi alle vet, gikk jo flytevestpåbudet igjennom uten noen som helst motstand eller negative ytringer (Litt ironi der på tampen, der altså)

 

TorgeirH

TorgeirH

quantumduck skrev 1 time siden:

Differensiering, slik det praktiseres i dag i regelverket, medfører ingen slike individuelle justeringer. Hvorfor skulle det være nødvendig å innføre det, dersom man f.eks. skulle differensiere promillegrensene? Når man ikke trenger noen individuell kalibrering av dagens ene promillegrense ser jeg ingen som helst grunn til at man skulle trenge det om man differensierte og innførte ulik grense for f.eks. planende og deplasementsskrog. 

 

Det var vel et dårlig formulert svar på dieselfans:

At man kan ha svekket det ene og det andre, og at noen forsøkspersoner viser å ha osv er for meg fantastisk lite relevant og hvem som helst fjott kan vel konstruere slike scenarier uten at det egentlig er særlig verdifullt eller gir noe fullstendig bilde.

 

Det er vel ingen tvil at man ved 0,8 promille er redusert i forhold til 0,2 promille. Nedsatte evner ved alkoholpåvirkning er ikke en søkt problemstilling som rammer noen forsøkspersoner i et laboratorium, det er 100% sikkert og det øker ved økt promille. Det rammer meg, dieselfan, Kongen, og Putin. Og da får vi redusert våre evner som båtførere.

 

Differensiering er et mulig virkemiddel, og som vi alle vet, gikk jo flytevestpåbudet igjennom uten noen som helst motstand eller negative ytringer (Litt ironi der på tampen, der altså)

 

TorgeirH

TorgeirH

quantumduck skrev 1 time siden:

Differensiering, slik det praktiseres i dag i regelverket, medfører ingen slike individuelle justeringer. Hvorfor skulle det være nødvendig å innføre det, dersom man f.eks. skulle differensiere promillegrensene? Når man ikke trenger noen individuell kalibrering av dagens ene promillegrense ser jeg ingen som helst grunn til at man skulle trenge det om man differensierte og innførte ulik grense for f.eks. planende og deplasementsskrog. 

 

Det var vel et dårlig formulert svar på dieselfans:

At man kan ha svekket det ene og det andre, og at noen forsøkspersoner viser å ha osv er for meg fantastisk lite relevant og hvem som helst fjott kan vel konstruere slike scenarier uten at det egentlig er særlig verdifullt eller gir noe fullstendig bilde.

 

Det er vel ingen tvil at man ved 0,8 promille er redusert i forhold til 0,2 promille. Nedsatte evner ved alkoholpåvirkning er ikke en søkt problemstilling som rammer noen forsøkspersoner i et laboratorium, det er 100% sikkert og det øker ved økt promille. Det rammer meg, dieselfan, Kongen, og Putin. Og da får vi redusert våre evner som båtførere.

 

Differensiering er et mulig virkemiddel, og som vi alle vet, gikk jo flytevestpåbudet igjennom uten noen som helst motstand eller negative ytringer (Litt ironi der på tampen, der altså)

 

TorgeirH

TorgeirH

quantumduck skrev 1 time siden:

Differensiering, slik det praktiseres i dag i regelverket, medfører ingen slike individuelle justeringer. Hvorfor skulle det være nødvendig å innføre det, dersom man f.eks. skulle differensiere promillegrensene? Når man ikke trenger noen individuell kalibrering av dagens ene promillegrense ser jeg ingen som helst grunn til at man skulle trenge det om man differensierte og innførte ulik grense for f.eks. planende og deplasementsskrog. 

 

Det var vel et dårlig formulert svar på dieselfans:

At man kan ha svekket det ene og det andre, og at noen forsøkspersoner viser å ha osv er for meg fantastisk lite relevant og hvem som helst fjott kan vel konstruere slike scenarier uten at det egentlig er særlig verdifullt eller gir noe fullstendig bilde.

 

Det er vel ingen tvil at man ved 0,8 promille er redusert i forhold til 0,2 promille. Nedsatte evner ved alkoholpåvirkning er ikke en søkt problemstilling som rammer noen forsøkspersoner i et laboratorium, det er 100% sikkert og det øker ved økt promille. Det rammer meg, dieselfan, Kongen, og Putin. Og da får vi redusert våre evner som båtførere.

 

Differensiering er et virkemiddel, og som vi alle vet, gikk jo flytevestpåbudet igjennom uten noen som helst motstand eller negative ytringer (Litt ironi der på tampen, der altså)

 



×
×
  • Create New...