Jump to content

Edit History

quantumduck

quantumduck

22 minutes ago, Jens_P said:

Men, jeg har aldri forstått gleden ved å innta rusmiddel mens man er under veis i båt og har ansvar for å føre "skuta" og eventuelle passasjerer.

Det er ikke noe stort mysterium; Omtrent samme som gleden ved å innta rusmiddel (alkohol, formoder jeg? heroin og sånt er jo uansett ulovlig) mens man er underveis og ikke har ansvar for å føre "skuta" og eventuelle passasjerer. Som igjen er omtrent samme glede som når man f.eks. ligger på svai med reker og hvitvin, og eventuelle passasjerer ønsker seg hjem til kvelds. Rare greier. Forøvrig mener jeg reker og majones er et større problem enn en øl når man fører en båt. Tar all oppmerksomhet og blir bare klin.

quantumduck

quantumduck

14 minutes ago, Jens_P said:

Men, jeg har aldri forstått gleden ved å innta rusmiddel mens man er under veis i båt og har ansvar for å føre "skuta" og eventuelle passasjerer.

Det er ikke noe stort mysterium; Omtrent samme som gleden ved å innta rusmiddel (alkohol, formoder jeg? heroin og sånt er jo uansett ulovlig) mens man er underveis og ikke har ansvar for å føre "skuta" og eventuelle passasjerer. Som igjen er omtrent samme glede som når man f.eks. ligger på svai med reker og hvitvin, og eventuelle passasjerer ønsker seg hjem til kvelds. Rare greier. 

• Create New...