Jump to content

Edit History

Jens_P

Jens_P

quantumduck skrev 8 minutes ago:

Rare greier. 

Eneste gleden jeg ser ved dette er spenning ved om man er over eller under tillatt grense og om man risikerer å bli kontrollert eller tatt for å være over grense.

Den spenning har jeg vokst fra. Var noe "vi" drev med i ungdommen når promillegrensen for bil var 0,5.

Sitat

Forøvrig mener jeg reker og majones er et større problem enn en øl når man fører en båt. Tar all oppmerksomhet og blir bare klin.

Om situasjonen krever det så kan du dumpe rekene og majonesen over ripa. Problem løst!

Det kan du ikke med promillen!!!

Fri og bevare meg fra å oppleve skipper med 0,8 i promille som skal finmanøvrere i trang havn og sterk vind. Er en situasjon som er krevende nok om man er uten promille. 

Jens_P

Jens_P

quantumduck skrev 2 minutes ago:

Rare greier. 

Eneste gleden jeg ser ved dette er spenning ved om man er over eller under tillatt grense og om man risikerer å bli kontrollert eller tatt for å være over grense.

Den spenning har jeg vokst fra. Var noe "vi" drev med i ungdommen når promillegrensen for bil var 0,5.

Fri og bevare meg fra å oppleve skipper med 0,8 i promille som skal manøvrere i trang havn og sterk vind. Er en situasjon som er krevende nok om man er uten promille. 

• Create New...