Jump to content

Edit History

quantumduck

quantumduck

12 hours ago, Marwin said:

Driv gjerne gjøn med det jeg skriver; Som nevnt tidligere så tar jeg svært gjerne både øl og dram (!!) Når det passer sånn.

For enhver definisjon av "passer sånn" som "passer sånn for deg".

IdaMarie: Hvis du gidder å lese, så handlet dette om en test med 100% konsentrasjon!

Det er uansett ikke en "test" man kan trekke konklusjoner av, når en kameratgjeng tar seg et fingerbøl øl. Du kan lett regne ut hvilken promille man får etter 1/6 øl, det blir ca en halv desiliter om vi snakker om pilsflasker fra dette århundre. Hvis du har rett er det sikkert ikke vanskelig å finne vitenskapelig dekning for at så lav promille har den innvirkningen du påstår på denne type oppgaver. Kanskje du kan poste referanse til en slik vitenskapelig undersøkelse? 

quantumduck

quantumduck

Driv gjerne gjøn med det jeg skriver; Som nevnt tidligere så tar jeg svært gjerne både øl og dram (!!) Når det passer sånn.

For enhver definisjon av "passer sånn" som "passer sånn for deg".

IdaMarie: Hvis du gidder å lese, så handlet dette om en test med 100% konsentrasjon!

Det er uansett ikke en "test" man kan trekke konklusjoner av, når en kameratgjeng tar seg et fingerbøl øl. Du kan lett regne ut hvilken promille man får etter 1/6 øl, det blir ca en halv desiliter om vi snakker om pilsflasker fra dette århundre. Hvis du har rett er det sikkert ikke vanskelig å finne vitenskapelig dekning for at så lav promille har den innvirkningen du påstår på denne type oppgaver. Kanskje du kan poste referanse til en vitenskapelig undersøkelse? 

• Create New...