Stig U Startet 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2017 Jeg har seilt på Bohuslän kysten i nærmere 40 år og har skrevet en artikkel om mine favoritt gjestehavner. Over 20 havner mellom Strömstad og Göteborg er beskrevet med bilder og vurdering med terningkast 1-6. Denne kysten har et helt perlekjede av havneperler. Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Takk Stig, den var flott. larss Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Flotte greier. Laget meg bokmerke til denne siden. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Key Freak Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Flott guide med veldig fine bilder! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Too Much Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Det var midt i blinken! Vi setter kursen sydover om 3 timer Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Flott oversikt, dette er mine favoritthavner også. Men jeg savner Bassholmen, Klädesholmen, havnene på Dyrön og feks. Rörö nede ved Knippla. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
MajorAndy Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 En sådan vurdering er naturligvis altid subjektiv. Du rammer mange af de samme havne, som jeg ville have valgt, men din terningevurdering er lidt anderledes end den, jeg ville have lavet. Men det er nogle fine og præcise beskrivelser og dejlige billeder! Det er også havne, der meget ofte er helt fulde i sæsonen, så en ide kunne være at lægge alternativer ind for hver havn. Altså andre havne i nærheden, hvor man kan søge hen. Det kunne være Mollösund i stedet for Skärhamn, Björkö i stedet for Knippla, Dyrön i stedet for Åstol eller Ellös i stedet for Gullholmen. Staves Grebbestad i øvrigt ikke med "e"? Men tak for initiativet!! Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Ingen uthavner/fjellvegger? Vel.. vi må jo bare takke for det :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Guest Avmønstret# Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Fru Jacobsen skrev for 3 timer siden: Ingen uthavner/fjellvegger? Vel.. vi må jo bare takke for det :-) Ikke oppfordre til det nå da ;-) Flest mulig i gjestehavner er bra. Kort vei til pils, pizza og dusj/toalett er helt suverent. Sitér dette innlegget Link to post
Stig U Svart 7.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Lars H. skrev for 7 timer siden: Flott oversikt, dette er mine favoritthavner også. Men jeg savner Bassholmen, Klädesholmen, havnene på Dyrön og feks. Rörö nede ved Knippla. Skal prøve å få med disse i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.