X10an
PiperBill skrev 1 time siden:Dere er vel ikke født med både ski og båt på beina. Lol J
Selv ble jeg født _i_ en båt, og selvfølgelig med vannski ferdig montert....
-Har forøvrig havnet i helt samme situasjon selv for et par år siden. 12-åringen kjørte 260 hesters 10-foter med to voksne passasjerer. Da han så et par kamerater ble han oppfordret av sine passasjerer (i hovedsak undertegnede) til å kjøre bort til dem for å oppnå ekstra kred. Under prosessen med full sving og sakte fart veltet hele greia rundt med folk og fe. Mobiltelefoner og annet rør var forsvarlig pakket i vanntett bagasjerom og vi var selvfølgelig kledd for å tåle vann. Vi svømte rundt og rullet scooteren på rett kjøl før vi en etter en krabbet ombord. Ingen panikk, kystvakt, redningsaksjon eller politi og de vi skulle tøffe oss for skjønte knapt at vi egentlig dreit oss litt ut.
Hele greia var over i løpet av ett minutt og var rimelig udramatisk. Eneste ugreie var at det kostet meg noen hundre kroner for å lade opp flytevesten min på nytt. Alt jeg lærte av dette var at selvoppblåsende vest ikke er egnet for lek med vannscooter...