Maika Startet 7.Juli.2017 Del på Facebook Startet 7.Juli.2017 Da jeg inn drevet igjen etter å ha hatt det ute, datt en gummipakning ut. Jeg regner med at det skjedde ifm at girstangen ble dyttet på plass, men jeg ser ikke noe naturlig sted den skal være. Noen som har peil? satte Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 7.Juli.2017 Del på Facebook Svart 7.Juli.2017 Kan ligne på gummitetningen til kjølerøret. Enten den som sitter i impellerhuset eller den som sitter i "motorblokka" laaangt oppi der. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 7.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2017 Jeg syns det var litt vel åpent rundt stanga og impellerhuset, skal den kanskje være der? (Den ligner forøvrig veldig en gummiring jeg har ved en kabelgjennomføring i masta som hinder at det gnages på ledningene..) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 7.Juli.2017 Del på Facebook Svart 7.Juli.2017 Kan det være denne pakningen tro? Nederst på stammen, før girhuset. Ellers er det også en lignende pakning lengre oppe, men den var hos oss firkantet med spor på utsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 7.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2017 Den passet perfekt der trekkspillpakningen til girstangen går gjennom på bildet, så regner med at saken er løst:) Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 7.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2017 Hakkannen: Du slo meg med noen sekunder, takk for bekreftelsen:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.