Jump to content

Edit History

Chris284

Chris284

Prøv den som er midt på bildet, messingskruen med fjær. Juster opp (skru skruen ut ev. inn, f.eks en halv omdreining av gangen) til du har høyest turtall og så en kvart omdreining tilbake.

Pleier å fungere på de fleste forgassere. Siden du bare har en å justere på trenger du ikke vakuum måling for å synkronisere flere forgassere.

De andre skruene uten fjær, er gjerne dyser som ikke kan justeres annet enn å bytte.

Har du ujevn gange og den ikke fungerer ok, er det rens innvendig i kammere og dyser som må til.

Chris284

Chris284

Prøv den som er midt på bildet, med fjær. Juster opp (skru skruen ut ev. inn, f.eks en halv omdreining av gangen) til du har høyest turtall og så en kvart omdreining tilbake.

Pleier å fungere på de fleste forgassere. Siden du bare har en å justere på trenger du ikke vakuum måling for å synkronisere flere forgassere.

De andre skruene uten fjær, er gjerne dyser som ikke kan justeres annet enn å bytte.

Har du ujevn gange og den ikke fungerer ok, er det rens innvendig i kammere og dyser som må til.

Chris284

Chris284

Prøv den som er midt på bildet, med fjær. Juster opp (skru skruen ut, f.eks en halv omdreining av gangen) til du har høyest turtall og så en kvart omdreining tilbake.

Pleier å fungere på de fleste forgassere. Siden du bare har en å justere på trenger du ikke vakuum måling for å synkronisere flere forgassere.

De andre skruene uten fjær, er gjerne dyser som ikke kan justeres annet enn å bytte.

Har du ujevn gange og den ikke fungerer ok, er det rens innvendig i kammere og dyser som må til.



×
×
  • Create New...