Strupneset Startet 7.Juli.2017 Del på Facebook Startet 7.Juli.2017 Kan noen simeg noe om denne båten? Ser ut som en GH 14. Sitér dette innlegget Link to post
krabbelars Svart 7.Juli.2017 Del på Facebook Svart 7.Juli.2017 Skroget fra utsiden ser ut som GH14. Det er jo det viktigste , selv om innredningen er forskjellig fra den jeg hadde ... Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
glalaks Svart 7.Juli.2017 Del på Facebook Svart 7.Juli.2017 Ser ut som en Gh 14 ja. Riktig farve også;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Strupneset Svart 8.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Ja, jeg å mener det, fikk den for 5000 ink styrekonoll.er det dobbeltbunn på disse, fyren snakket om st bunproppa var borte så han hadde spikket en pinne å kjørt inn. Er drt vanskelig å sette inn ny innmat med propp? Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 https://www.marineonline.no/bunnpropp-plast.html?gclid=CPKrppKW-dQCFUeBsgod5noJ-Q Har gjort det samme på en GH10. Ikke noe problem, sitter nederst på akterspeilet Sitér dette innlegget Link to post
Strupneset Svart 8.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Supert????Bruker dere skruer å, eller kun tettningsstoff Sitér dette innlegget Link to post
Dixie 2100 Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Jeg brukte skruer og Tec7 Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Gjorde det samme på min båt, kjørte med tec7 og skruer. Herdet i 16 timer før jeg hev den på sjøen, potte tett. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.