Capt`n Laffen Startet 4.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2005 Ja da har jeg realisert en liten drøm, jeg har kjøpt båt... (les "holk"), Forstavnen må sees på, ett bord (øverste babord forrut) må byttes samt 1 spant som også må byttes... å ja må ikke glemme overbyggningen, den er nesten helt ferdig... Håper bare jeg ikke har tatt meg vann over hodet... https://baatplassen.no/bildearkiv/6/6902/Img_0022.jpg Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2005 (redigert) Gratulerer med prosjekt! Ser jo ok ut denne syns jeg, legg gjerne ut flere bilder! Vi er flere her på forumet som driver prosjekter Tok meg den friheten og legge ut bilde ditt litt bedre Vet du forresten hva snekka di heter? Ligner litt på den ene snekka jeg har Redigert 4.Juli.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Capt`n Laffen Svart 4.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2005 (redigert) Fartøyet har ikke noe navn så vidt meg bekjent... (enda) Men det er en original Tresfjord 24' med 20 hk SAAB Redigert 4.Juli.2005 av Capt`n Laffen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2005 Fartøyet har ikke noe navn så vidt meg bekjent... (enda) Men det er en original Tresfjord 24' med 20 hk SAAB <{POST_SNAPBACK}> Ok, har sjekket den lille snekka jeg har og forstavnen er ulik! Min er også bare 21 eller 22 Jørgensen & Vik Men fin båt er det du har da Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 4.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2005 Gratulerer med ny båt!!! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.