Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

oyle skrev 1 time siden:

Det lekker bare når jeg går for motor. Den gamle 2GM'en i båten beveger ganske mye på akslingen, spesielt på lave turtal og mest vertikalt.

Simmeringene som ble tatt av var helt nedslitt i ned-kant. Formodentlig som følge av at akslingen har ligget der etter motoren har satt seg på labbene?

Siden pakkboksen er tett når motoren står, høres det rett ut.

Det høres ut som motor og aksel rettet  ikke er rettet opp, eller at akslen ikke er rett, kan også være kast i propellen.

Nå falt jeg ut...

Hvis forrige eier har skiftet propell,  kan han ha hvert på grunn og akslingen er skakk.

Ville sjekket oppretting på sjøen  og hvis det ikke blir rett,  tatt båten på land og kontrollert akslingen.

Roger jo

Roger jo

oyle skrev 1 time siden:

Det lekker bare når jeg går for motor. Den gamle 2GM'en i båten beveger ganske mye på akslingen, spesielt på lave turtal og mest vertikalt.

Simmeringene som ble tatt av var helt nedslitt i ned-kant. Formodentlig som følge av at akslingen har ligget der etter motoren har satt seg på labbene?

Siden pakkboksen er tett når motoren står, høres det rett ut.

Det høres ut som motor og aksel rettet  ikke er rettet opp, eller at akslen ikke er rett, kan også være kast i propellen.

• Create New...