Scand Baltic Startet 8.Juli.2017 Del på Facebook Startet 8.Juli.2017 Noen som har oppdatert pris på diesel på Kuholmen? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 http://kuholmen-marina.com/ Bare å ringe for å høre Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Scand Baltic Svart 8.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 ? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Lurer på det samme. Kuholmen har vel tradisjonelt sett vært gunstig til Sørlandet å være. Båly ved Lindesnes var ute sv funksjon for noen dager siden og i Farsund kostet det 11,40 Fint om du gir tilbakemelding på prisen Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Scand Baltic Svart 8.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Kuholmen 10.60 - 80 øre for bunkring over 500l. Båly ligger rett under 10,- Så det blir omtrent same same... Har tidligere fått samme pris hos Hartmann men har ikke sjekket det enda. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Scand Baltic skrev 12 minutes ago: Kuholmen 10.60 - 80 øre for bunkring over 500l. Båly ligger rett under 10,- Så det blir omtrent same same... Har tidligere fått samme pris hos Hartmann men har ikke sjekket det enda. Ser du nevner Hartmanns brygge. Nå er det et par sesonger siden sist jeg fulgte diesel der, men denne marinaen var jo da kjent for å ha meget høye priser på diesel/bensin. Kan jo ha forandret seg siden da? Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 8.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Ja, de var i utgangspunktet høyere, men ofte hjelper det å ta en prat ? Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Tømmerstø har ligget på 10.99 i år. (Senest på onsdag da jeg fylte sist) den ytterste pumpen har god kapasitet om tankene er store. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Trawler 42 Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Fylte opp i Kuholmen sist uke, 9:70 endte prisen på til slutt da vi så hvor mye som gikk på. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Key Freak Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 LM 605 skrev for 4 timer siden: Ser du nevner Hartmanns brygge. Nå er det et par sesonger siden sist jeg fulgte diesel der, men denne marinaen var jo da kjent for å ha meget høye priser på diesel/bensin. Kan jo ha forandret seg siden da? Han som solgte gunstig diesel ute på Flekkerøy (het han Sverre Nilsen?) sluttet jo, men inngikk et samarbeid med Hartmann. Man kunne ringe han og få en bedre pris enn pumpepris. Jeg gjorde det en gang, men det er et par år siden nå. Vet ikke om den ordningen gjelder lenger. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
LALUNA II Svart 9.Juli.2017 Del på Facebook Svart 9.Juli.2017 Tror du kan ringe "Sverre "enda tror det er BP rabatt der "med" Vimpel Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.