Rikki Tikki Startet 8.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2017 Kjøpte meg en sink-anode på sea sea i Strømstad som angivelig skulle passe mitt 270-drev. Anoden er avlang og skal jeg tippe etter "husken" vil jeg si den er 15 cm i lende og 3 cm i bredde. Kunne ved en rask inspeksjon ikke se hvor denne var festet, så jeg slo opp i verkstedmanualen, men der fant jeg kun sink-ring festet på propellaksel. Er der slik at det kun er sink på propellaksel på 270-drevet? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 8.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2017 Er det ikke nede på transom? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 9.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2017 Jepp, den store sitter nederst på transomfestet, ringen sitter på propellakselen, det er det. Sitér dette innlegget Link to post
Rikki Tikki Svart 9.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2017 Se der ja! Kjenner igjen anoden. Takk for hjelpen, da skal jeg nok klare å lokalisere den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.