Gerhard Startet 9.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2017 Jeg har skyve- dør, -vindu og -luke. De begynner å gå tregt. Hva skal jeg smøre med? Det ser ut til å være plast mot aluminium. Jeg antar "alt" vil få det til å gli bedre, så det gjelder å finne noe som ikke søler, drypper, lager flekker eller drar til seg mye skitt. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 9.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2017 Silikonspray, teflonspray, eller rett og slett gni litt med eit stearinlys. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Lars H. Svart 9.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2017 Å gni inn med en lysestump er helt suverent og renslig. Skulle du ha behov for å smøre en treskuff som glir tregt mot trelister, er det også uovertruffent. "Du tror det ikke før du ser det!" Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.