vikzz Svart 31.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2022 Jeg har fått vann i drevoljen på mitt Penta 110-S drev. Har nye tetninger, båten står på land, har fått av propellen, anoden og tatt ut akslingen med tilhørende deler. Snakk om å bytte simmeringene og o-ringene. Står nå fast på del (3) og del (17) som sitter fast i hverandre. Ser ut som jeg må ha en skrustikke og en 64mm fastnøkkel for å få dette av? Slik fastnøkkel har jeg ikke for handen. Noen tips? På bildet under ser man også en skrue, den har jeg tatt av. Det sitter godt. Har forsøkt å banke osv. Men er usikker på om jeg i det hele tatt gjør rett? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 31.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2022 Kanskje du kan få tak med en tvinge? Sitér dette innlegget Link to post
vikzz Svart 7.April.2022 Link til dette innlegget Svart 7.April.2022 (redigert) Løsningen ble en skrustikke og en svær rørtang. Det gjorde susen. Fikk alt fra hverandre, rengjort og satt sammen igjen med nye tetninger. Gikk rimelig greit til slutt! Redigert 7.April.2022 av vikzz (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.