Buerstadbåten Startet 10.Juli.2017 Del på Facebook Startet 10.Juli.2017 Jeg har sett en type metallbeslag som festes slik rorkulten på en tresnekke kan låses i ulike hakk i beslaget. Kan noen tipse om hvor dette kan skaffes/bli laget, tittes nærmere på? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 10.Juli.2017 Del på Facebook Svart 10.Juli.2017 Hei velkommen til BP ! noe i denne duren...?? http://www.toplicht.de/de/shop/decksbeschlaege/pinne-und-ruder/pinnenarretierungen/pinnenkamm Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hakkannen Svart 10.Juli.2017 Del på Facebook Svart 10.Juli.2017 Har du noe industri i nærheten? For eksempel her i Rogaland er det flere bedrifter (spesielt knyttet til oljebransjen) som driver med rustfritt. Selv har jeg fått lov å rote litt i kontainere etter passende emner. Har på det viset fått tak i det av syrefaste rør i forskjellige dimmensjoner som jeg trenger. Har også ved anledninger sett opptil et par meters lengder med 3-10mm syrefast flatstål, som lett kunne ha blitt brukt til et slikt hakkebrett (jernsag og vinkelsliper + skikkelig polering kan gjøre noe bra med det meste). Så har du industribedrifter i nærheten; stikk innom og spør om å få rote litt, er du heldig har de liggende avkapp du kan få. Er du enda heldigere kapper de til for deg for en billig penge, så lager du bare sporene selv med vinkelsliperen. Skulle du ikke ha vinkelsliper har de dette rimelig på Biltema, med både kappeskiver, polerskiver og polerpasta (hørselsvern og vernebriller er pensum). Om ikke akkurat kvaliteten holder til proffbruk holder Biltema sitt mer enn nok til en slik jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Buerstadbåten Svart 11.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2017 takk, ser bra ut skal sjekke nærmere! Sitér dette innlegget Link to post
Buerstadbåten Svart 11.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2017 Skulle verta svar til Gunga Din Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.