Jump to content

Edit History

Mr_Stian

Mr_Stian

Jeg har en MD21A. Denne er så og si identisk med din. Dynamo og slikt er likt. 

På min går det kun 3 kabler inn på. En tykk til batteri, jording å den siste antar jeg er til lade lampen. 

Når jeg starter motor så må jeg først ruse den litt opp for å få dynamo til å starte å lade, men etter det så kan jeg ha motor på tomgang å fremdeles ha rett under 14V ladespenning. 

I Stavanger har vi ett verksted som heter Nylund elektriske. De har test benk for dynamoen. Her kan en ta med dynamo så tester de om den funker eller hva det er som er galt med den. Kanskje dere har noe likt hos dere? Ett Bosch service verksted eller noe? 

Jeg hadde uansett sjekket litt på de ekstra ledningene dine. Hvor de går å hva de er til. 

Mr_Stian

Mr_Stian

Jeg har en MD21A. Denne er så og si identisk med din. Dynamo og slikt er likt. 

På min går det kun 3 kabler inn på. En tykk til batteri, jording å den siste antar jeg er til lade lampen. 

Når jeg starter motor så må jeg først ruse den litt opp for å få dynamo til å starte å lade, men etter det så kan jeg ha motor på tomgang å fremdeles ha rett under 14V ladespenning. 

I Stavanger har vi ett verksted som heter Nylund elektriske. De har test benk for dynamoen. Her kan en ta med dynamo så tester de om den funker eller hva det er som er galt med den. 

Jeg hadde uansett sjekket litt på de ekstra ledningene dine. Hvor de går å hva de er til. 

• Create New...