Fred89 Startet 10.Juli.2017 Del på Facebook Startet 10.Juli.2017 Emnetittel sier mye, jeg spurte selger når jeg kjøpte båten nå i sommer om reima var byttet, han sa verkstedet han hadde brukt på service i oktober i fjor sa den såg ok ut. jeg har litt lyst å skifte denne for å vite at den virkelig er ok, noen her som vet hva et verksted tar for en slik jobb? og evt hva er intervallene på den? motoren er fra 2007 og hvis den ikke har vært skifta før så er det vel på tide (tenker jeg )? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 10.Juli.2017 Del på Facebook Svart 10.Juli.2017 Mener at min Mercury 115 EFI i fra 2007 hadde registerkjede. 2006 mod.hadde vel reim, men når de nye modellene kom , (var vel 80/100/115) i 2007 hadde disse registerkjede. Sitér dette innlegget Link to post
Fred89 Svart 10.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2017 Er det noen plass jeg kan sjekke dette selv? og en annen ting, hadde du en merkelig roterende hylelyd når du slakket av gassen på din? vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men når jeg har kjørt en stund å slepper gassen og motoren går ned på turtall så kommer det akkurat som en svak hylelyd som varer i 3-4 sekund til motoren er nede på tomgang, da er den vekke igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.