Jump to content

Edit History

TerjeFjern

TerjeFjern

trykkleif

Jeg har akkurat satt in dette selv. Byttet regulatoren på gassflaska til ny med linkse gjenger som truma ventilen ble skrudd inn på.  Ser ut til at du har det samme som jeg nemlig en gassregulator med nippel for slange som da må byttes til en med linkse gjenger som ventilen passer på. Kjøpte også nippel med linkse gjenger som går inn på utgangen av Truma ventilen som gasslangen kobles inn på.

Har handlet av Max fritid.no eller caravan.no

TerjeFjern

TerjeFjern

trykkleif

Jeg har akkurat satt in dette selv. Byttet regulatoren på gassflaska til ny med linkse gjenger som truma ventilen ble skrudd inn på.  Ser ut til at du har det samme som jeg nemlig en gassregulator med nippel for slange som da må byttes. Kjøpte også nippel med linkse gjenger som går inn på utgangen av Truma ventilen som gasslangen kobles inn på.

TerjeFjern

TerjeFjern

trykkleif

Jeg har akkurat satt in dette selv. Byttet regulatoren på gassflaska til ny med linkse gjenger som truma ventilen vle skrudd inn på.  Ser ut til at du har det samme som men nemlig en gassregulator med nippel for slange som da må byttes. Kjøpte også nippel med linkse gjenger som går inn på utgangen av Truma ventilen som gasslangen kobles inn på.

TerjeFjern

TerjeFjern

Jeg har akkurat satt in dette selv. Byttet regulatoren på gassflaska til ny med linkse gjenger som truma ventilen vle skrudd inn på.  Ser ut til at du har det samme som men nemlig en gassregulator med nippel for slange som da må byttes. Kjøpte også nippel med linkse gjenger som går inn på utgangen av Truma ventilen som gasslangen kobles inn på.

Har handlaet av Max fritid.no eller caravan.no

• Create New...