KarmaZ Startet 11.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2017 Hei. Jeg har en Yamaha Vmax 9.9 2003 modell som jeg ikke finner deler med tegning noen plass. Er det noen som vet noe? Skulle blant annet hatt ny el uttak med feste, det finner jeg ikke på tilsvarende 9.9 yamaha. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 11.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2017 Takk for bildet av merkeplata, når du oppgir full motorkode slik du gjør her så garanterer jeg deg hjelp. Om ingen andre finner det skal jeg hjelpe deg kl 4 når jeg kommer til PC'n Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 11.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2017 (redigert) Du finner delen du leter etter på denne linken: http://www.marmom-marine.com/parts_catalogs/yamaha/pc_9_9fmh_04.pdf på side 16 - C2 delenummer på assy om jeg har forstått deg rett: 682-84381-00 (ledning, kontakt, mutter og hette) Redigert 11.Juli.2017 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.