Frese på jr
Frese på skrev 29 minutes ago:
Frese på skrev 29 minutes ago:
Frese på skrev 18 minutes ago:Gratulerer med en virkelig flott båt! Lå ved siden av et søsterskip på Resö i går, må si jeg likte både løsninger og linjer svært godt. Nå har vi en norsk Aquador 33 på vår styrbord side her vi ligger i en uthavn utenfor Hunnebostrand. Virker som et annet konsept. Ikke bakvegg og med drev. Men flott båt det også.
Frese på skrev 14 minutes ago:Gratulerer med en virkelig flott båt! Lå ved siden av et søsterskip på Resö i går, må si jeg likte både løsninger og linjer svært godt. Nå har vi en norsk Aquador 33 på vår styrbord side her vi ligger i en uthavn utenfor Hunnebostrand. Virker som et annet konsept. Ikke bakvegg og med drev. Men flott båt det også.
Heihei Frese på! Fant fin fart, full fres. Fant fin sexy farts fotball
Frese på skrev 11 minutes ago:Gratulerer med en virkelig flott båt! Lå ved siden av et søsterskip på Resö i går, må si jeg likte både løsninger og linjer svært godt. Nå har vi en norsk Aquador 33 på vår styrbord side her vi ligger i en uthavn utenfor Hunnebostrand. Virker som et annet konsept. Ikke bakvegg og med drev. Men flott båt det også.
Heihei Frese på! Fant fin fart, full fres