Jump to content

Edit History

Jens_P

Jens_P

GeirT skrev for 2 timer siden:

Forbruket bør også fordeles på alle med en henstilling/forbud mot å bruke enheter som vedvarende trekker mye strøm.

Mulig jeg misforstår deg, men hvis de går for dette i min hjemmehavn kommer jeg til å protestere. Det er strøm i havnen. MEN, jeg har ikke behov for strøm i min båt. Dersom jeg skal være med å solidarisk subsidiere andres forbruk oppleves det som feil. Jeg kan få strøm, men da må det tegnes avtale med havn. Er en fastdel pr. år og det betales etter forbruk. Aner ikke hva pris pr kWh er. Ved tegning av avtale får jeg egen kontakt med strømmåler, kontakt kan låses med hengelås.

Belysningen og investeringen i strømstolper regner jeg med inngår i havneleie. Jeg regner dette som en del av infrastrukturen i havna, og det er det greit å betale for.

Jens_P

Jens_P

GeirT skrev for 1 time siden:

Forbruket bør også fordeles på alle med en henstilling/forbud mot å bruke enheter som vedvarende trekker mye strøm.

Hvis de går for dette i min hjemmehavn kommer jeg til å protestere. Det er strøm i havnen. MEN, jeg har ikke behov for strøm i min båt. Dersom jeg skal være med å solidarisk subsidiere andres forbruk oppleves det som feil. Jeg kan få strøm, men da må det tegnes avtale med havn. Er en fastdel pr. år og det betales etter forbruk. Aner ikke hva pris pr kWh er. Ved tegning av avtale får jeg egen kontakt med strømmåler, kontakt kan låses med hengelås.

Belysningen og investeringen i strømstolper regner jeg med inngår i havneleie. Jeg regner dette som en del av infrastrukturen i havna, og det er det greit å betale for.

• Create New...