Jump to content

Edit History

Seilersnobben

Seilersnobben

I mine øyne er ikke løsningen å "strekke litt" men heller å helt la være å strekke. Men det blir selvfølgelig en klump som kan være vanskelig å mate gjennom symskinen, i hvert fall når det skal gå fort.

Bohuslänflaggan ser jeg rett som det er i Bohuslän, men den er nok vanligere i nord. Kanskje ikke så rart, da den skal ha oppstått i Grebbestad  og fargene skal peke på landsdelens samhørighet med Norge. 

Nå er jeg så gammeldags at jeg synes både Bohuslänflaggan, Skåneflaggan og Sildesalaten er fremmedelementer. Bruk nasjonalflagg og vær stolt eller la være. Noen ganger, i utlandet, når mine landsmenn gjør meg flau, tar jeg det inn....

Seilersnobben

Seilersnobben

I mine øyne er ikke løsningen å "strekke litt" men heller å helt la være å strekke. Men det blir selvfølgelig en klump som kan være vanskelig å mate gjennom symskinen, i hvert fall når det skal gå fort.

Bohuslänflaggan ser jeg rett som det er i Bohuslän, men den er nok vanligere i nord. Kanskje ikke så rart, da den skal ha oppstått i Grebbestad  og fargene skal peke på landsdelens samhørighet med Norge. 

Nå er jeg så gammeldags at jeg synes både Bohuslänflaggan, Skåneflaggan og Sildesalaten er fremmedelementer. Bruk nasjonalflagg og vær stolt eller la være altogether.  I flere år seilte jeg med Red Ensign under salingen, for å peke mot mitt opphav. Men jeg er blitt voksen og trenger ikke det lenger.

• Create New...