mikkel Startet 11.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2017 Har som sagt i annen tråd byttet motor og seildrev, sistnevnte fra s110 til s120. Denne har girkoblingen på venstre side, mot den gamle hvor dette var på høyre side. Resultatet ble ( noe jeg selvsagt fant ut i det jeg nesten bakket i bryggen) at jeg nå må reversere girspaken for å gå fremover. Nå sitter jeg på hytta - etter en relativt intens uke med båtpuss er det viktig å pleie familiefreden (les:konemor) litt - men jeg tenkte kanskje det lar seg gjøre å snu "gir-trekanten" på drevet 180 grader slik at den peker opp i stedet for ned? Eller finnes det andre måter å komme i mål på her? Ha god sommer - er meldt fare for fint vær i morgen :) Mikkel Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 11.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2017 Du kan nok bytte om på hvor wiren sitter festet bak på gasshendelen. Pleier å være mulig og gjøre det. Da får du motsatt vandring på wire. Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.