Jump to content

Edit History

izzno

izzno

Dette røret er ikke til peilepinnen, det er på babord side? Noen som vet hva det er til?

izzno

izzno

Jeg tar opp denne tråden igjen da jeg har lokalisert oljelekkasjen til dette lange røret på styrbord side av motoren (avbildet i første innlegg). Eller rettere "ballofiksen" i bånn. Dette er blendet på toppen og har således ingen funksjon, eller har det? Tenkte jeg skulle prøve å "dra" til ballofiksen, evt bytte den med en bolt og pakning. Da slipper jeg å ta ut motoren i vinter får å bytte bunnpakning. Ellers er motoren nå helt gull…..

izzno

izzno

Jeg tar opp denne tråden igjen da jeg har lokalisert oljelekkasjen til dette lange røret på styrbord side av motoren. Eller rettere "ballofiksen" i bånn. Dette er blendet på toppen og har således ingen funksjon, eller har det? Tenkte jeg skulle prøve å "dra" til ballofiksen, evt bytte den med en bolt og pakning. Da slipper jeg å ta ut motoren i vinter får å bytte bunnpakning. Ellers er motoren nå helt gull…..

izzno

izzno

Jeg tar opp denne tråden igjen da jeg har lokalisert oljelekkasjen til dette lange røret på styrbord side av motoren. Eller rettere "ballofiksen" i bånn. Dette er blendet på toppen og har således ingen funksjon, eller har det? Tenkte jeg skulle prøve å "dra" til ballofiksen. 

• Create New...