index Svart 1.April.2019 Link til dette innlegget Svart 1.April.2019 Happy Hooker er et bra produkt til dette. Fordelen er at den trer tauet gjennom løkka, så du får det ombord igjen. Ingen karabinkrok som må løsnes fra bøya ved avgang. https://panthermarineproducts.com/happy-hookers Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
quantumduck Svart 11.April.2019 Link til dette innlegget Svart 11.April.2019 (redigert) On 3/31/2019 at 10:32 AM, R.O said: Gammel tråd, men jeg leter etter den kroken du omtaler. Hvet du hva den heter, hvor den kan kjøpes...? Du har jo egentlig funnet svaret, men; Jeg bruker "Kivikskroken" som @MaSa har postet bilde av lenger oppe i tråden her, husker ikke helt hvor jeg kjøpte min, men du ser jo hvem som har den ... :) Fordel en er at den er enkel, uten noen bevegelige deler. Har ikke prøvd noen av de andre alternativene, dog ... Redigert 11.April.2019 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 11.April.2019 Link til dette innlegget Svart 11.April.2019 index skrev On 1.4.2019 at 9.03: Fordelen er at den trer tauet gjennom løkka, så du får det ombord igjen. Ingen karabinkrok som må løsnes fra bøya ved avgang. Samme med Hook&Moor. Den er genial. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 11.April.2019 Link til dette innlegget Svart 11.April.2019 11 minutes ago, Mix said: Samme med Hook&Moor. Den er genial. Svart magi! Det er sånn Darth Wader fortøyer sin Death Star! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.