Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Har ikke inntrykk av at smallblock nødvendigvis er så veldig tørst ved moderat marsjfart og moderat skrogvekt/bredde. 

Men de nye V6-motorene til Volvo Penta og Mercury som "erstatter" smallblock skal være relativt gunstige.

Og man har jo mulighet for duoprop hvis man ønsker.

 

Suzukien gir jo både i pose og sekk, man får utenbordsmotorens fordeler samt duoprops fordeler i en pakke.

Men det koster jo. Hadde det vært hk-avgift på toppen så kunne man ha lagt på 70.000 på prisen :saint:

Teerex

Teerex

Har ikke inntrykk av at smallblock nødvendigvis er så veldig tørst ved moderat marsjfart og moderat skrogvekt/bredde. 

Men de nye V6-motorene til Volvo Penta og Mercury som erstatter smallblock skal være relativt gunstige.

Og man har jo mulighet for duoprop hvis man ønsker.

 

Suzukien gir jo både i pose og sekk, man får utenbordsmotorens fordeler samt duoprops fordeler i en pakke.

Men det koster jo. Hadde det vært hk-avgift på toppen så kunne man ha lagt på 70.000 på prisen :saint:

Teerex

Teerex

Har ikke inntrykk av at smallblock nødvendigvis er så veldig tørst ved moderat marsjfart og moderat skrogvekt/bredde. 

Men de nye V6-motorene til Volvo Penta og Mercury som erstatter smallblock skal ikke være ille.

Og man har jo mulighet for duoprop hvis man ønsker.

 

Suzukien gir jo både i pose og sekk, man får utenbordsmotorens fordeler samt duoprops fordeler i en pakke.

Men det koster jo. Hadde det vært hk-avgift på toppen så kunne man ha lagt på 70.000 på prisen :saint:



×
×
  • Create New...