Jump to content

Edit History

kaffekopp1

kaffekopp1

Takk. Er 90% sikker på at jeg har samme jordingskabel. Skal dobbeltsjekke samt ohme den mot blokka for å være helt sikker. Jeg ser også at anodene på braketten spises mye raskere. Da fortsetter jeg å høre på Kompis Nummer 2. Lar den hvile på støtta samt legge motoren til siden sånn at styringswire ikke ligger med last på seg. 

Rimelig sikker på at manualen sier at støtta ikke skal brukes under transport da den kan knekke og at støtta er for å avlaste hydraulisk sylinder til tilt ? Altså enten motor ned under transport eller avlastes med bjelke / låses fast. kjører man bil normalt holder nok støtta men 

kaffekopp1

kaffekopp1

Takk. Er 90% sikker på at jeg har samme jordingskabel. Skal dobbeltsjekke samt ohme den mot blokka for å være helt sikker. Jeg ser også at anodene på braketten spises mye raskere. Da fortsetter jeg å høre på Kompis Nummer 2. Lar den hvile på støtta samt legge motoren til siden sånn at styringswire ikke ligger med last på seg. 

Rimelig sikker på at manualen sier at støtta ikke skal brukes under transport da den kan knekke og at støtta er for å avlaste hydraulisk sylinder til tilt ? 

• Create New...