mbm
Sea Major skrev for 12 timer siden:Jeg tenkte det samme om det eksosrøret, at dette er jo helt umulig.... helt til jeg fant ut at det er jo løst, og bare å dra rett ut
Ah - har ikke forsøkt dette enda men der sparte du meg sannsynligvis for mye "krongling".
Sea Major skrev for 12 timer siden:Det er riktig at det er skruene merket med c) du må løsne, i tillegg til de to på glødepluggholderen. Denne må dras ut (min satt noe j..., men det var fastbrent sot som holdt den)
Takker for bekreftelse - håper å få anledning til å skru litt mer på varmeren til uka. Jeg vil poste her "as I go". Takk for hjelp og gode råd så langt.
Kompass83 skrev for 4 timer siden:Jeg har samme problem med en ny kinavarmer, følger spent med på tråden
Selvsagt hyggelig å vite at tråden her kan være til hjelp for andre også, men har du en helt ny varmer som ikke fungerer så tror jeg neppe du vil finne mange tips her. Varmeren min her var montert i båten når jeg kjøpte den for en del år siden og av (mest sannsynlig) samme årgang. 1999. Dvs nesten 20 år gammel. Langt fra ny.