Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

mbm skrev for 6 timer siden:

Varmeren min her var montert i båten når jeg kjøpte den for en del år siden og av (mest sannsynlig) samme årgang. 1999. Dvs nesten 20 år gammel. Langt fra ny. 

Tør jeg påstå at mikuni, i alle fall MY30, er noe av det beste som finnes av varmere? De går og går i årevis uten at du trenger å gjøre noe. Når man en gang må åpne den så må man ha pakninger tilgjengelig for de er som oftest bare ‘lørv’ igjen av. Men om du følger med å rengjør den når det er nødvendig, så kan de vare ganske så mange år. Snakket ifjor med en fra mikuniparts og han sa at når varmeren begynner å ryke litt i oppstart og shutdown så er det tegn på at den bare trengs å renses for sot rundt glødeplugg/boss. 

Kjellg

Kjellg

Varmeren min her var montert i båten når jeg kjøpte den for en del år siden og av (mest sannsynlig) samme årgang. 1999. Dvs nesten 20 år gammel. Langt fra ny. 

Tør jeg påstå at mikuni, i alle fall MY30, er noe av det beste som finnes av varmere? De går og går i årevis uten at du trenger noe. Når man en gang må åpne den så må man ha pakninger tilgjengelig for de er som oftest bare ‘lørv’ igjen av. Men om du følger med å rengjør den når det er nødvendig, så kan de vare ganske så mange år. Snakket ifjor med en fra mikuniparts og han sa at når varmeren begynner å ryke litt i oppstart og shutdown så er det tegn på at den bare trengs å renses for sot rundt glødeplugg/boss. 

Kjellg

Kjellg

Tør jeg påstå at mikuni, i alle fall MY30, er noe av det beste som finnes av varmere? De går og går i årevis uten at du trenger noe. Når man en gang må åpne den så må man ha pakninger tilgjengelig for de er som oftest bare ‘lørv’ igjen av. Men om du følge med å rengjør den når det trengs så kan de vare ganske så mange år. Snakket ifjor med en fra mikuniparts og han sa at når varmeren begynner å ryke litt i oppstart og shutdown så er det tegn på at den bare trengs å renses for sot rundt glødeplugg/boss. 

• Create New...