Robert S Startet 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2017 Hei Jeg har en Garmin 19X antenne, der det skal være koblet inn en orginal resistor på den oransje kabelen. Jeg finner ikke hvilken verdi denne skal ha( ikke i manual og ikke på nett). Garmin har ikke denne på lager. Resistoren skal senke baud rate, slik at jeg kan koble til en Garmin 100i VHF. Noen som vet, eller har lyst å måle sin :) Sitér dette innlegget Link to post
Robert S Svart 16.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 Tok en tur til Maritim og målte resistoren som lå med en ny GPS antenne. Målte den til 2k. Har liggende en Arduinopakke fra Kjell&co som har 80 resistorer i ulike størrelser. Så da blir det litt prøving og feiling fremover. https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/elektronikk/arduino/utviklingskort/kom-i-gang-med-startpakken-for-arduino-p88811#ProductDetailedInformation Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.