Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Prøvde kobberpulver (ikke West sitt, fikk tak i noe fra der vi handler naturfagkjemikalier på jobb) forrige gang jeg hadde båten på land (gangen før Shipfix). Da smørte jeg ei 40-50cm brei stripe på tvers av bunnen med svart bunnstoff tilsatt så mye kobberpulver at fargen ble mørk bronseaktig. Mulig det hadde effekt, men etter to og et halvt år på vannet var det likevel godt grodd under:wink: Blir spennende å se hvordan det fungerer for deg hvis du går for det. Tar du båten opp årlig? Du skulle jo nesten prøvd deg med ei slik plate du også, hadde vært tøft å se om det virkelig var forskjell:yesnod:

Hakkannen

Hakkannen

Prøvde kobberpulver (ikke West sitt, fikk tak i noe fra der vi handler naturfagkjemikalier på jobb) forrige gang jeg hadde båten på land. Da smørte jeg ei 40-50cm brei stripe på tvers av bunnen med svart bunnstoff tilsatt så mye kobberpulver at fargen ble mørk bronseaktig. Mulig det hadde effekt, men etter to og et halvt år på vannet var det likevel godt grodd under:wink: Blir spennende å se hvordan det fungerer for deg hvis du går for det. Tar du båten opp årlig? Du skulle jo nesten prøvd deg med ei slik plate du også, hadde vært tøft å se om det virkelig var forskjell:yesnod:

• Create New...